Mie

2008-07-20
23:01:58

då va veckan slut igen !
...helgen har gått i som vanligt extrem snabb fart...men de har varit jobb så de har lixom inte gjort nån skillnad på den fronten...69 timmar jobbade sen hemkomsten från kreta...de va inte mer än hem o in i jobbet lixom...söndag-söndag...kommer att bli söndag-söndag-fredag...för på lördag e de mie som e ledig...ibland lyser det upp i den lite gråa tunneln...jobbet e bra men inte när man inte vill...ibland e de mer ett måste för att ingen annan kan...o jag e den klena typens människa som inte e bra på att säga nej...o sen vill man ju inte sätta nån annan stackars parvel i skiten heller...

igår va de fest för att prata om trevliga saker...viby@rickys place va stället med lumpenpolare...o annat blandat folk...cider o snaps o det snurrar i skallen...de va riktigt najs de hela faktiskt...macke kommer o vi åker express in till da city...en svängis inom louise fest...fullt ös där i grannlägenheten...folket skulle ut o vi smet in till 0003...jobb klockan 9 !

de ha varit en normal dag på jobbet inget särkilt spexat...bara dom vanligt konstiga kunderna lixom...jag får mitt mobila bredband så nu sitter man här i en modern generation o kan flytta datorn dit jag vill :)

kvällen har för övrigt bestått av tvätt...tvätt...tvätt...allmän häng i 0004...en prommis o en snabb vända till maxi mest för att inhandla nått som redigerar helgens bravader...jag gillar läget när de inte e så komplicerat !





Kommentar:

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-04-29 @ 07:10:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: