Mie

2008-07-22
20:04:30

KAOS AB
idag e trötthet bara förnamnet...shit pommfritt säger ja de ha vatt sjukt jobbigt o ha ögonen öppna idag...när man står i kassan o känner att ögonen binkar tungt...sjukt ! har ju inte vatt sovmorron sen kreta...men imorron då smäller de o ja sover som längst till 12,27...ska bli ubergött...ja som normalt sätt inte gillar stängningar kommer faktiskt tycka att detta e helt okej..

de e varudag på jobbet idag...vi får leverans från kåkå...de e den ända beställningen jag inte har hand om...däremot axfood mies huvudansvar lös med sin frånvaro...så vid 9.30 tänkte vi att de kanske e bäst vi kollar upp helheten o ser om faxet jag skulle skicka igår verkligen kom fram...de va ju en historia för sig oxå...jag fattade inte riktigt i vilket fack pappret skulle ner i o efter mycke om o men lyckades ju apparaten köra igenom mitt papper...jag som på nåt sätt trodde de skulle försvinna i vår apparat o komma ut i axfoods...jag vet inte riktigt hur min tankebalans gick...jag fick ringa ett lite samtal till axfood för o se om mitt otroliga fax verkligen kommit fram...men svar nej mie hade visst inte lyckats...hur tusan gör vi då ?! vi måste ju ha varor...herregud stirr ! jag får ringa chefen som oxå har semester...de blir lite snurrigt o så frågar han om vi beställt mejeri ?! va mejeri ?! de beställde vi ju igår dom ringde ju...ooo va snurrigt varför ringer mejeriet varje dag de e väl bättre att dom bara ringer dom dagarna man ska ha...då va de alltså missad grädde beställd...oo kaoa ab ! ett nytt försök me faxen...ja o bg sitter på kontoret...o herregud helt plötsligt börjar en människa prata i faxen...jag fattar inte vad jag ska prata så ja o bg sitter knäpptysta me garvet i halsen...efter de ligger vi dubbelvikta mest för att allt e så förvirrat...elin lyckas få iväg faxet...jag ringer axfood för femtelfte gången...de verkar funkat o ja besäller på lite grädde me...jag tycker de e allmänt stirrigt me allt detta ansvar...herrejissus !

skärmaskinen e piss...o vi har varit allmänt trötta...men imon e de nya tag o nya kaosuppgifter !

Kommentar:

Very nice site!

2009-08-24 @ 10:10:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: