Mie

2008-07-19
17:02:43

livet e som på en fest !
gårdagen bjöd på jobb...motion...fest ! ganska pressat schema men allt som borde hinnas me hanns med !

det började på jobbet...de e ganska mycke o göra frulle o annat krafs...o helt plötsligt hamnar jag o elin inom mycke intressant ämnesområde...tiden går genast mycke fortare o helt plötsligt e lunchen över ! dax o fixtrixa me tårtan som mie inte skulle glömma att ta me sig till karlshamn :) min nyckel trodde jag befann sig ute i näsby så på me inlinesen...men nej min nyckel va inte där...chill dill de gör inget...mie åker tillbaka...duschar o allmänt gör sig klar för fest...packar väskan o jag ser ut som att jag skulle kunna ramla ihop vilken sekund som helst när jag promenixar genom kristianstad...råkar somna på tåget...ovanligt eller inte...men som tur e ja en duktig tågresenär med biljetten i handen så de löser sig ! kasson möter upp mig :) sen e de fest...lite nytt folk i like !

sjukt egentligen att jag hittade 2 kopior av människor...en look-a-like kaffepolare på hultsfred...o en tvättäkta kopia av andreas wilson...de e ju så att jag nästan blev rädd...o inte nog me detta jag träffar min kära vän cilla...de va inte en dag för sent...som vanligt e hon på lyset med mig...men jag lyckas däremot inte tappa den resterande tårtan över mina fötter :) de e sväng in på östesjö...jag sitter högt o håller utkiken...träffar johanna, sanne o käller de va najs !

00,30 ger mie upp...e vuxen o tänker att de e faktiskt en ny dag imorron...tack till päronen som e för snälla o kör hem en trött o kanske något påverkad dotter till skåne...i sängen vid kl.2...shit pommfritt då va de jobb 4 timmar senare...


Kommentarer:
#1: Cilla

De va inte min mening att tappa hela tårtan på fötterna! :-) HAha! Har du ingen bild på de? :-) Skicka lite bilder till mig, kan du skicka de 2 till vänster och den i mitten också? :-) De e alltid kul å festa me dej bruden! Nu blev jag inbjuden till Kristianstad också för fest av din polare. Säg bara när! Kramen!

2008-07-19 @ 17:24:27
#2: grannen

du lyckas alltid mie...

2008-07-20 @ 12:59:06

I kinda like it. Thanks!

2009-08-12 @ 09:03:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: