Mie

2008-07-19
17:11:20

lördag vad mer kan jag säga ?!
jissus de e lördag o mie jobbar 6-15...lagom huvudvärk med en jobbit läskig illamående...hmm jag tror det kallas bakfylla med en sömnbristblandning...har man inte problem så skapar man sig...men men man lever bara en gång...de e en spexad svensexa som besöker jobbet...alltid lika najs när dom hittar till oss...de va som en energikick mitt i dimman...annars har det mest varit som att kolla på klockan vilja komma därifrån för att inta kudden ! om mie inte nämt det förr så e ja numera en student på högskolan i kristianstad...något jag inte sticker under stolen med...nu e ja som ska kamma hem högskole poäng...jag hoppas bara att min blivande studiekamrat johanna oxå snitsar sig in...

jag har varit lite i en tyck-synd-om-mig period på jobbet idag..."kom o hjälp mig att dö...helst styckad" till slut skulle jag kunna hamna i maxis frysdisk bland köttfärsen...men som sagt man har ju lite saker ogjorda på sin lista man har innan man dör...

jag firrar öl från sysset springer rundor o e allmänt stark ! ikväll e de fest :) de ser jag verkligen fram emot...o inte nog me fest jobbet börjar inte förrän 9 imon ! över o ut in i duschen :)

Kommentar:
#1: Cilla

Inte förrän 9? :-O Då kan du ju festa läääääänge! Haha! Du e rolig du!

2008-07-19 @ 17:27:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: