Mie

2008-07-21
21:29:22

måndag...
måndag igen...vad mer kan man säga än att de va ja som sa tack men nej tack...gnällde lite för mig själv imorse...vill lixom inte...men men de ha vatt ja o emma...radarparet själva :) auswitch e lite extra på idag...emma o jag får en varsin 20-lapp för att vi jobbar hårt o de ska va rättvist...hon stirrar rundor...berättar för oss att vi behöver nya tröjor gärna några checka...vi får skriva ner vår storlek...o mycke riktigt kommer hon tillbaka med ett varsitt paket...ibland kan de bli för mycke men hon e för snäll...mitt i allt stirr om mejeri...nu har vi ansvaret över allt o lite till...de snurrar i våra skallar ! alla mejeriprodukter har ett nummer...även så creme fraichen...när jag frågar mejerikillen om cremefraichen har ett nummer garvar han bara...de e inte lätt o va vikarie...

päronen kommer o hämtar den försvunna dottern...jakten e en ny soffa...men efter 3 möbelaffärs besök därav mitt favvoland ikea...hittar ja inget...de e bara o chilla kvar i klippan...men man får ju agera räddningssituation på ikea...hålla i vagn o jaga kund så att han inte ska bli utan sitt ikea kort...herregud jag skulle kunna bli assistent på ikea...

mie hamnar på kapellgatan o e sjukt trött tar in en powernap på soffan...jag säger de igen o de kan inte sägas för många gånger...den jobbiga sanningen e bättre än det jobbiga ovetandet...det snurrar i min skalle...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: