Mie

2008-07-28
19:58:26

mie är in hitta.se
lokalsinnet e värre en någonsin...de uppmärksammades inte minst när jag o bg skulle köra ut till kosans sommarstuga för o svalka av skallen lite...kosan ger mej en snabb o lätt vägbeskrivning...jag som ha väldigt svårt för att komma ihåg mer än en sväng i taget...grym som ja e lyckas jag i alla fall komma ihåg vilken avfart på motorvägen vi ska av på...sen e de hela som att hitta en nål i en höstack...de e ju inte de att jag aldrig vatt där förr...o de e ju inte de att bg heller vatt där förut...helt plötsligt e vi ute på stora vägen igen...ringer kosan för kanske tredje gången...tror att vi e rätt kör o vänder hemma oss nån...de e ett svårt projekt men kanske efter 5 ringningar till kosan o ja o bg e på plats ! vattnet e en sjö...de e lagom varmt men ja e en klenis o vågar mej knappt i...de e alltid känslig när vattnet går upp till magen...de e allmänt chill o ja gillar läget :)

hem hittar vi utan problem...de kan ha att göra me att vi hade kosan själv me i bilen...bättre lycka nästa gång till oss !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: