Mie

2008-07-25
23:14:34

mie e i karlshamn !
just precis här e ja o precis kommit hem efter att träffat de gamla gänget...så himla chill ! jag gillar er...träffas dock för sällan...men men så e de när alla har sitt på varsitt håll...

dagen på jobbet har rullat på...o ja kom ifrån tidigare än ja trodde...människor har ahft sikte mot stranden men som en liten sneblick till oss för att hämta nått ätbart...vet inte hur många baguetter o sallader som fixats ihop...ge mej mer tår o fingrar så att ja kan räkna...jag e alltid lika stabil i min handhållning o halva pepparn ligger på golvet...ojsan de luktar mycke peppar de e nys o hostvarning på de ! krisen imorron fixade sara o ja...ibland undrar man om man ändå inte skulle fixat de bättre själv o ha företaget...tack men nej tack...de e enklare o va anställd elle nej kanske inte i vårt fall...men de e i alla fall bara o sluta om man känner för de...nån dag rinner över o man varken känner eller vill mer...men de funkar just nu...på söndag tycker jag att sara ska kunna joina till köpenhamn så mie jobbar 6-18 !

imorron får ja ändå den dos av ny energi jag behöver...de e öland o mina små kids som gäller ! hoppas att solen lyser ikapp oss ! förresten vattnet e väl långgrunt på öland ?! i hope !

puss o kram o sen över o ut...

Kommentarer:
#1: Sanne

Hej! Hoppas ni får det trevligt i mon och tack för i kväll!

2008-07-25 @ 23:46:36

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-01-05 @ 11:05:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: