Mie

2008-07-17
18:27:33

mie lär sig nya ord !
efter en kort oerhört kort natt...o en oerhört lång dag på jobbet...en snabbis på gymmet...har ja hamnat oss min granne kosan på andra våningen...

ord 1: kom upp o brassa me oss...
mie undrar så klart vad brassa betyder...de betyder kom me oss upp typ...

jag frågar om dom vill ha hjälp i köket eftersom jag gillar att va hjälpsam men blir lika tacksam för ett tack men nej tack för hjälpen...dom vill inte ha min hjälp jag accepterar läget...chillar framför datorn...helt plötsligt känner jag igen en lukt...nått som luktar som en grön grönsak...inte gurka utan en sån liten pinne...jag har fel o de va inte ärtor heller...maten e nått me jordnötter o korv o grejer...jag ska in i en ny kultur...önska mej lycka till detta e främmande mat...men ja la märket till att de fanns is i saften o då e lixom middagen räddad :)


Kommentar:

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-18 @ 09:59:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: