Mie

2008-07-27
21:46:19

öland...kidsen...sommaren
igår åkte mie med sina päron till den avlånga ön på höger sida om sverige...eller nej redigera mie körde sina föräldrar...jobbit mycke trafik...bred last så att man få ligga i 90 istället för 110 i 6 mil...man blir ju stressad av själva grejen...ölandsbron e en läskig bro...man e högt upp o hoppas på att inte behöva ramla ner...stället e böda sand...typ längst upp på öland...kidsen e redan på stranden så mie vilddjuret själv anländer o väntar inte på att blötas ner...robbe e ett vattendjur...bella vågar lite...eddie skriker...brossan e vattenhuligan...pappa e en fegis...men de e spex i vattnet :)

efter vattenplask o lek...dax o ta en cykeltur...mie lånar robbes cykel o cyklar en runda me små kottarna...där vinglar ja rundor på en 9-årings cykel...eddie e en lite cooling spexar runt på den lilla lila trehjuling ;) sötunge ! golf...bilåkning...glass...grillning...hundar...de e sommar o vi e på öland...kidsen e mina små ögonstenar...jag o kidsen käkar själva inne i husvagnen...dom e så sköna...eddie sätter en kladdig kött hand på rutan...vi skålar o spiller cola ! allt e så enkelt...mie gillar läget o trivs att umgås med dom små stjärnorna...

eddies eviga sång i mina öron "jag går o fiser...jag går o fiser..." han e skön jag frågar varför han sjunger så...o de lilla livet e inte trögare än att han svarar därför ! han e smart de e den sidan han ärver efter sin faster...




kärlek

Kommentar:
#1: Anonym

PAPPA var inte alls en FEGIS

2008-07-28 @ 14:49:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: