Mie

2008-06-04
22:27:33

studenten o typ 100 tårtor där till !
dagen som lider mot sitt slut har bestått av jobb mellan 8,30-21,00...jag har invaderat bageriet...så en hel dag me tårtor...ja tycker hela jag luktar grädde blandat med chokladmousse...tokmycke tårtor värsta dagen på året...de e de som kallas studenten...lite nostalgi faktiskt av ju länge sen man stod där me paletten o va seriös...

igår va de karneval för ungdomarna...bg vår stjärna på fantasi hittar en polis när hon själv e bandit...de e skönt dom hänger ihop hela tiden...de e student o de e värsta sköna stämingen...bg har hemmamatch ;) imorron e de the big day me stort D...själv ska jag jobba om 6 timmar...sen e de studentfirande !

2 år o vad har dom tagit vägen ?!

över o ut o alla mina där !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: