Mie

2008-06-17
23:13:12

tisdag...
idag har jag varit mycket aktiverad från morgonstund...tvätt 7-11...inte fullt så inspererande när man börjar jobba kl13...men men kl8 e de jag som snoozar till...går ner som ett vrak till tvättstugan...jag gillar mina grannar men ibland e man glad att man inte möts...en total skräck för mina grannar lixom...lägenheten röjs...mycket välbehövligt...alla hultsfredssunk kläder tvättas o allt återställs till ett normalt leva med jobbet liv...

efter en lång uppdatering med bilder ala hultsfred e de jag som går till jobbet...inspererande tiden 13-19...inte taggad för jobb nånstans...möte me anticimex...drygt jag håller på o somna i vanlig ordning...de ska införas en mass kontroller...jag tänker ams.se...shit som om man inte redan har mycket att hålla reda på i huvvet...men men jag gillar ju mina hangs :) mie e i obalans...halsen gör ont o de känns som fabror virus e på gång...frågan e om de ha o göra med sömn i tält...att somna med full mundering o vakna i typ feber kan ju inte va bra o normalt för kroppen...

kvällen bjuder på midsommarplaner...mie har fått en inköpslista de e bra för då försöker ja ha kollen...nu stundar snart sängen...imorron bjuder dagen på jobb 4,45-13...lite allmän pantning o annat fix !

över o ut...ny dag nya tag...give me some treo !

internt ala hultsfred "iväg med dig !...jag har ju sagt åt dig..."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: