Mie

2008-03-26
21:24:09

gästspel; emma
Jaha då var det en ny männsika som skriver i mies blogg:)
Har varit en underbar dag, jobb och sen träning med mie. Har precis ätit citronpinnar i rågtekaka med dill/gräslöksdippa och pesto. Riktig blandning. Jag sitter och skriver och tittar på fotboll, härlig match:)
Louise skulle ta sig hit till mie, men hon har inte dykt upp ännu, men kanske när det är dags att sova:)

Btw. så var det en kund, man i 45 års åldern ca 1.72 lång, frågade mig.
-Hur lång är du egentligen?
Jag svarar: Ehhh... jag är 1.77 hehe..
-Då kan ju du bli modell!
Jag: det är möjligt men jag satsar hellre på träning och så..
- Ja, det är bättre att göra något bra, lära sig saker och inte bli dum som modellerna..
Jag bara hehe, jo visst är det så..

Gertrud, kontorssekreteraren, kom samtidigt ut  och frågade mig. Emma, vad sa han egentligen?
Det blev en ganska pinsam situation, eftersom jag aldrig skulle tänka mig att bli modell, för att jag vill ju hellre bli smart, hehe!

Nu är det dags för att titta lite mer på fotbollen, och lite snok på grey´s anatomy :)
Mie, du är en grym och kul sak:) Du gör livet kul! :)
Puss&Kram Emma :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: