Mie

2008-03-23
17:07:05

"jag har ingen bh på mig..."
idag e dagen Det söndag 23 mars e de antecknat i almenackan...för 21 år sen va de ja som gjorde mej allmänt redo för o se verkligheten...en verklighet man ibland undrar varför man hamnade i...men oftast som mest e man bara allmänt glad att man hamnade här me alla underbara människor som finns o förgyller livet lixom !

dagen börjar på jobbet som vilken vilosöndag som helst...klockan 6 e de ja o emma som ska börja...ja kan ju börja me o ursäkta min 5 minuters försening...de e nån stolpe som parkerat en påse me kebab utanför min dörr...tyckte väl att de redan va allmänt mycke skit där...så jag får helt enkelt börja dagen med att slänga sopor efter att ha virrat kring efter nycklarna som låg i fickan...hamnar på ett jobb o ja o emma allmänt lyssnar på den nya skivan ! inte en toppklassad men visst har den sina guldkorn ! det har varit en ganska sjuk dag men jag gillar den starkt...allt från öppet snack om dittan o dattan till att koncentrationslägretstanten bokstavligt talat berättar för mig att hon inte har nån bh på sig...jag vet inte riktigt hur ja ska svara o reagera på ett sånt uttalande men jag låter de bara rinna förbi lixom...hon frågar om de e kalorier i frallorna hon köper...jag påstår att de e inte e så mycke...hon käkar o påstår att de inte va så gott o hämtar en påse wienerbröd...där e inte frågan om kalorier...hon kommer ännu en gång fram till mej o näst intill visar att hon inte har nån bh...ja nästan vill hålla för ögonen ! nog pratat om denna tant som e spexad...

louise vår vän kommer hem från staterna de e stormidda på fantasi :) mie halkar på en vante o slår huvudet i hyllan...nu e ja en bulad människa men me nårra hjärnceller mindre så leker livet !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: