Mie

2008-03-22
22:05:40

lördag som i påskafton ! vi gillar björn gustafsson...
om vi gör de e ju bara summa av kardemumma...

jobb idag as usually 6-15...jag o storasyster ekström tar tag i stället o öppnar...bullarna sena som vanligt de e bara o ta...dagens påskafton har vatt allmänt chill i de mesta lägen...lillasyster ekström ankommer...björn gustafsson e den absoluta för dagen...eftersom man ska kunna ha bättre koll på tiden...få höra mer björn o dessutom att klockan skulle gå ännu fortare...varje hel o halvtimme va de dax för 2Xbjörn gustavsson- carina berg mellan 9,30-14,30...joda så att vi har hört guldlåten mycke idag !

dagens kul:
e egentligen ganska internt o mest kul på plats men i alla fall...bregott gubben kommer in...jag förklarar för elin att han ska ha 2 bregottpaket till sin frukost...elin tar 2 i sin hand går fram till kassan tar betalt...upptäcker att denna man inte frågar efter sitt smör o går tillbaka till mej o linnèa...men som inte förvånat kommer bregottgubben o frågar efter 2 pkt...o elin de flummet plockar fram dom ur handen bara sådär...gubben börjar garva o vi kan inte stå...

elins kommentar " hmm...ja funderade på om ja skulle böja mej ner så att de inte skulle se ut som att jag redan tagit upp 2 smör..."

dagens telefonsamtal:
 "asså...jag undrar hur länge ni ha frukost asså ?!"
mellan 7-11...
"asså ja undrar oxå hur mycke den kostar asså..."

eftermiddan blir uppvaknad ur min tv-sömn...kosan påstår att jag ska äta påskmiddag...fan ja e ju askalas trött men efter mycke tjat ger mie me...men inte på en gång...de blir lite påskkäk...freaky friday...vilken guldfilm ! kvällens e städning...lördagar kan se väldigt olika ut...förra helgen va de ju fest o utgång...de va najs o de e då jag vill kunna backa tiden...för städning känns inte så inspirerande även fast ja fått dille på de just nu...imon e de ja o emma på jobbet...louise anländer från staterna...o brossan kommer på besök ! joda så att...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: