Mie

2008-03-10
19:52:53

mie mitt i sveriges geografi kunskap
Johanna   || säger:
Följer du med mig halvvägs til vetlanda?
mie säger:
va e man då  
mie säger:
i linköping ?


nu ska mie leta upp en karta på internet för o få en mänsklig o bra överblick över de hela...
image1093

vilken koll man har...nej blond e ja inte bara lite koll på vårt avlånga land...ringade även in karlshamn kan va bra o veta...kristianstad de e ju där ja befinner mej...o så ser ja ju nu att ja hade lite fel angående vetlanda o linköping...men johanna vafö skulle ja vilja hoppa av i växjö ?! händer de nått spännande där :) ?

Kommentar:
#1: Cilla

*Håller mig för magen* Kan inte sluta skratta! Miiieeee! Å jag tycker att jag har noll koll... :D

2008-03-10 @ 23:06:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: