Mie

2008-05-27
23:25:27

grovt ;)
ännu en dag har passerat i livet...o nu 2 dagars så kallad ledighet med betalning...kallas utbildning i smögen skagen...där alla snackar vitt o brett om hur snyggt de ska va...jag e glad jag kommer utanför 50-skyltarna :) imon e de ja o emma som sätter oss på ett tåg 5,50...blir hämtade i helsingborg av en fräsch kille i volvo...beskrivning från chefen...vi kommer säkert hamna rätt...de kommer bli räkor med ögon förmodar jag...emma o jag e ju inte nårra dirre räkor med ögon fantaster...vem vet nån av oss kanske får en allvarlig allergichock...de e ju inte dirre ja blit förvånad om man får åka gul taxi med blåljus...sånt skulle lixom bara hända klant 1 o klant 2...

dagens på jobbet står elin för !

elin i en konversation om bröd till en kund...

elin: - grovare bröd...
kund: - va ?!
elin: - grovare bröd...
kund: - va ?!
elin: - grovare bröd...
kund: - de heter grövre bröd !

nehe nu ska ja se till o få tänderna något renare sen e de ja som kryper ner under täcket...jag e på utbildning o samlar vuxenpoäng :) en o annan räka ska ja nog kunna smuggla hem om inget annat lyckas fotta skiten i alla fall!

Kommentar:

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 10:18:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: