Mie

2008-05-13
19:08:54

idag som tisdag...
igår va ja riktigt vuxen o gick o la mej i tid vilket innebär 22.00...vuxenpoints alternativ ålderspoints på de...men ögonen intog inte sömnen före 23...louise kom in o hängde ett ögonblick :)

klockan lixom ringde 4.07 snoooooooze tack ! på jobbet e de allmänt mycke idag men jag klagar inte för tiden har gått fortare än någonsin...28 ost/skinksallader...80 halvor o kunder o grejor o grejor på de...jag o emma e teamet o de ha vatt riktigt kul på jobbet idag...lite dansmove hade de nog allt oxå blivit...efter jobbet e de jag som intar city...en liten kort sväng o jag hittar lite nödvändigheter...lite chill me bg på jobbet o sen träning me emma...de e sjukt vad klen jag blivit på 2 veckors icke träning de ska bli ändring på de...jag o emma solar de e gött som aldrig förr !

de har blivit ett 2 dagars omtalat maxibesök oxå...jag o kosan storshoppade inte dirre men en svängis me dosan fick de allt bli...kvällen e allmänt chill inga större aktiviter kanske vi kan pressa in lite diskning o nån form av städning...

Kommentarer:
#1: Malin

ja städning o diskning tillhör vuxenlivet :) o fäör att inte nämna tvättning :P haha! fast den sköter spirre, jag hänger mest upp den blöta tvätten.. han vågar nog inte riktigt släppa lös mej med maskinerna..man vet ju aldrig vilka knappar jag trycker på :P haha

2008-05-14 @ 00:26:45
#2: louise

ja tack för hjälpen

2008-05-14 @ 14:32:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: