Mie

2008-05-16
21:50:00

när klockan e 15,30 o jag gör fel då hatar jag mitt jobb...
...fan va ja e klantig...o ja kommer säkert få stå mitt kasst de e bara o hålla ut hela helgen o vänta på att klagomålen ska ramla in...men skyll allt på mig för de e jag som varit trög...en av fyra smörgåstårtor som jag ska lägga ihop o förbereda tills imon gör ja fel på...halva ska va me ost/skinka o halva med leverpastej...jag gör hela med båda...försöker redigera upp detta misstag jag tror jag misslyckades...de e inte mer me saken jag jobbar på övertid o sånna här saker händer alltid mig när jag har bråttom...stress o smörgåstårtor e en tattarkombination !

dagen e inte bajs hela tiden...men de e allmänt mycke o göra...stress lixom från 6-15...ibland hatar jag mitt jobb när jag bara gör fel o vill därifrån...o varför e de 7 st fototårtor just tills imorron när ja inte har tid ?!

nog me skit o gnäll från min blogg...

koncentrationslägestanten va inne me sin fågel...jag tar gärna mer än 3 steg tillbaka när hon försöker få mig o röra de lilla åbeket...pelle e namnet o jag tror fåglen ska klämmas ihjäl men dom verkar ha en bra kombination emellan varann...

jag lixom slutar inte upp med mina kvittokonverationer...

jag: - vad vill du ha för dressing till din sallad ?! o kanske vill du ha ett kvitto oxå ?! elle nej jag menar bulle...

Kommentarer:
#1: Anonym

ha en underbar fredag!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-16 @ 21:56:55
#2: Anonym

Så himmla jobbigt kan det väl inte vara? Eller?
Jag vet inte så jag kanske inte borde säga något! ;) Ha en trevlig Kväll!

2008-05-16 @ 21:58:03

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-11-03 @ 11:33:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: