Mie

2008-05-11
23:43:12

söndag o vi anordnat middag för 8...
jobb igen 6-15...de e segt o de e sol...

kund: - jag vill inte säga det till dig men de e väldigt bra strandväder idag...jag tar en köttbullsbaguett...
mie:  - hmm...de har jag sett o jag gillar inte o höra de...
kund: - hehe nej de förstår jag hehe...
mie: - men jag blir glad den 25...
kund: - vadå har du semester då ?!

ja okej du hade kanske inte på tokfel...men den 25 e annars löneutbetalning...lite spex har de allt blivit på jobbet...sally kom helt oförberett johanna o ja på varsitt håll men som att de va meningen e de spex...spex på riktigt...sally e en människa som äter upp vilken gigantisk portion som helst vad den än innehåller...en gigantisk portion med sallad o johanna spexar in i bageriet o hämtar cocktailbär...nu ska vi teste...de e numera coctailbär i salladen...jag lämnar maten...

sally: - höhöhö eee dee coctailbär heheh ?!
jag: - jajemen :)
sally: - höhöhöhö (helt överlycklig)

vi kan inte annat än o spexa me den kvinnan men de va sjukt kul de e som en intern grej...men johanna nästa gång e de nya upptåg som gäller :)

efter jobbet e de familjemiddag ala Palmqvist/ Magnusson...jag o louise åtar oss nått så avancerat som grillning...vi e tidsoptimister...o grill de borde förbjudas i vår närhet...men me emme vår smarta grannnes hjälp ser de ut o bli kyllingfilè för alla :) de e potatissallad o sallad som oxå e på menyn...de e allmänt trevlig o vi spelar kubb...o mamma o pappa jag e fortfarande en av guds bästa barn hoppas jag ;) inte nog me en spexad lunch vi klipper till me efterrätt oxå...allt trevligt har en baksida men vi får undan disk o shit bra lixom...jag gillar syskonsnack oxå...84 e kanske ett årtal som e bra för våra syskon :) de planeras film...men louise e mer taggad för msn...lustigt nog ;) vi andra somnar efter en halvtimme ger upp...nu e man här o borde ta tag i livet...o de ska jag oxå...mie träffas på fantasi mellan 4,45-13...förhoppningsvis på gymmet...maxi ska hinnas me...kanske lite balkonghäng...

över o ut världen...
image1129

Kommentar:
#1: Tormoduna

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 11:28:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: