Mie

2008-05-18
18:23:01

spex på jobbet i en ny nivå !
de har verkligen varit fullspexat hela dagen...johanna fyller år grattis till dig :) jag hoppas dom flesta vet att du e i ålder me mej nu...alltså medelålders ingen ungdom längre lixom...bullarna kommer sent men vi lixom speedar ! dagens första kunder e spexade om nått...inte nyktra men de e kul...2 män/killar trampar in o vill ha nått o käka o deras vattenpistoler påfyllda...skållhett vatten i den ena...jag lixom bara skrattar...

kille 1 : - spruta lite vatten på han !
jag: - nej de kan ja ju inte göra...
kille 1: - jo gör de !
jag: - sprutar du ner mej om jag sprutar på dej ?!
kille 2: - de kan du räkna me...

de innebär att där blev de inget vattenkrig på morronkvisten...kanske lugnast för hela församlingen...4 andra män/killar stormar in inte nyktra dom heller...spexar rundor o av en slump vet den ena vem johanna e...kosan o macke kommer i samma stund för o käka lite frulle...lite snick snack o de e skönsång för johanna :) hoppas du gillar den fina stämman...de e mest flum men allt rullar på...macke åker tillbaka men kommer snart igen :) kosan försökte ta sig ut till sin stuga igen...o jag slutade 12 för ovanlighetens skull...spexar me tuva...sötare unge får man leta efter...en svängis till hemmakväll mest för o bunkra upp jobbet lite o en liten överaskning till johanna...en sån me 3 i 1...godis till bakfulla o tuggummi för bättre andedräkt...

mie kommer hem till ett hem som ser ut att ha varit me om ett världskrig så städning o sånt på schemat...pappa ringer o undrar om dom ska komma ner me minsta kotten...självklart jag saknar ju de lilla livet...han e coola killen nu...så eftermiddagen har tillbringats i tivoliparken me ankor o lek :) jag gillar läget jag gillar lillparvlen...

vi har kört klaa fädiga gå...meja fat ! (mera fart)...hä elle ?!

han e så söt o helt skönt står han mitt bland ankorna o kastar sitt bröd...lillkillen e 2 år o utan problem väljer han rätt glass o käkar upp den...han e killen som får visa rosa o farfar hur man käkar mcdonalds...han e min lilla sötunge ! nästa gång får syskonen hänga me :)

image1130

<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: