Mie

2008-05-16
22:01:42

väla t/r
mams o paps inträder skåne dagen till ära...jag vill till väla...o vill jag till väla o ber snällt så hamnar vi på väla :) jag e värsta chaffören...de lixom ringer i telefonen o min mamma e av den sortens åldersgrupp som e född på 1900-frös ihjäl o då e verkligen inte mobilsnack tillåtet...de e bara o ge upp de lixom ibland e hennes ord lag...men jag e ett mycke ifrågasättande barn...men jag får svar att jag har inte alls samma kontroll på vägen...sant men ofta att jag inte skulle märka när en krock e på gång...vi hamnar på väla o fråga mig inte men jag e både chafför o skyltläsare...man kan väl de där me lokalsinne o sånt...väla va inte så taggat men en sväng blir de 2 linnen hamnar i min ägo lixom...

hemvägen va ju en mer intressant historia...jag lixom kör ännu en gång o eftersom jag inte bara uppmärksammar vägen o dess trafikanter har jag även koll på de som händer i de blå...där ser man 2 luftballonger...mamma säger att pappa säger att han åkt sånt...men de tror hon inte på ! "jag såg ju de själv dom höll ju i två snören"...och för att jag e den kulturella människa jag e leder detta mig direkt in på august strindberg ni vet kändisen me luftballongen från gränna...mamma säger att jag har helt fel o ber mig att inte berätta de för någon i risk att bli i princip utskrattad o idiotförklarad...jag kan inte släppa de jag e helt säker...mamma påstår att han har ett namn som heter andre...jag känner igen de hela måste jag erkänna...telia har problem me sitt nät vilket innebär att mamma inte kunnat ringa...men jag som däremot vatt så interliggento valt telenor funkar de ju...men i o me att min mamma ännu en gång e född 1900-frös ihjäl förstår hon sig inte på hur man får upp tangentlåset på telefonen...o de e ju totalförbud att göra sånt när man kör...jag trotsar o låser upp så att hon kan ringa lillebror angående august strindberg...han bara garvar o säger att de e en författare...men man kan faktiskt vara känd för 2 saker...jag kan inte tro att inte august inte har nått me saken o göra o håller fast vid vad jag tror...mitt under samtalet me lillebror kommer avfarten mot kristianstad jag e för okoncentrerad o missar helt enkelt...var e gpsen när vi behöver den fam me den gamla hederliga kartboken...tacka vet jag att ja inte va passagerare i detta tillfälle...jag o kartor e som att skriva baklänges...

över o ut nu ska jag fixa mvg till praoeleven...sen e de sömn o jobb 5-15 imon...

Kommentar:
#1: amanda

haha mie du är för rolig du! jag vill tro på dig i med att du är min mentor.. men i detta fallet tror jag du har fel :)

2008-05-17 @ 17:45:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: