Mie

2008-05-02
00:15:21

valborg...var du ute igår eller ?!
först vill jag bara inlägga att mie har hämtat sin mobil...den va defenetivt fuktskadad...eller festskadad på nått vis...batteriet hade en tjocklek som va stor ! konstigt att den ens fungerat...mie köper en ny mobil ja va tvungen...får se om den håller bra standard o kan hålla sig bort från alla blöta vätskor...

valborg...jag säger som alla andra en av årets överskattade festdagar...de e ju tusan inget speciellt med den dagen...men de va i alla fall fest på kapellgatan.32 i vanlig ordning :) de va spexade lekar o trevliga människor...men utgången va en flopp inne på banken...de blev inte en sen kväll...ner stoppad o klar vid 2 !

dagen idag 1 maj typ nån form av röd demostrationsdag...e inte så kunnig inom området...innebär 9-18 dag för mej på jobbet...jag själv kallar det dödens tid...man börjar tidigt o slutar sent...o dagen börjar ju inte på min sida dirre...jag plockar lite disk går förbi elin me en bricka som råkar armbåga ner en kopp...oj säger vi o garvar...inte nog me denn olycka...jag e ute me glas i frullen råkar först välta ner 3 i en hög o sen den sista lixom...de blir mycke glas...tur kunden hade långbyxor...grabbarna undrade om ja va ute igår...joda ja va ute men de e inte därför ja tappar glas hoppas jag...nej de har varit en vill-inte-jobba-dag-idag...ostbaggen kommer jag gömmer mig bak disken...han e så dryg o vi har stämplat ett stort T i pannan på han ! nehe över o ut lixom...

fester har en baksida...de kallas bakfulla...o en jävla massa städning...men de e så de e...:)

imorron e de jobb som gäller 6-15...(därför borde jag redan sova nu...) kl 15,23 sitter ja på ett tåg till stockholm...kommer tillbaka på söndag efter en lång bussresa...

Kommentar:
#1: grannen

men varför väljer man att åka buss från stockholm undrar jag?

2008-05-02 @ 00:19:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: