Mie

2008-05-14
23:32:32

värsta lugna gatan...
mie har sovmorron dagen till ära vaknar upp mitt i natten 02.30...oj somnat framför tvn...men vuxen som ja e så fixar ja tänderna o kryper ner under täcket...klockan ställs på 11,57...telefonen ringer lite över elva...emma o en rapport från ett lugnt jobb...somnar om o vaknar upp till nästa samtal...ger upp o går upp helt enkelt...

chilldag på jobbet...lyckas me o pricka in att chefen kommer precis när jag står där me kvällsposten framför ögonen...men men han vet ju att jag blir allmänbildad i alla fall...annars inget extremtfall av tröghet idag faktiskt...jag tror de e tisdag hela dagen...men jag fick grepp om att de va onsdag vilket innebär att de e torsdag o mies offiiciella tvättdag imon...

efter jobbet...allmänt chill...ricky o emma kommer vi ska boka hultsfred men efter bokning bestämmer vi oss för att avvakta o se hur vädret bli för o flyta vågor på ett tält kanske inte e fullt så spexat ! men nått kommer hända o jag längtar redan...kvällen till ära tar ja o kosan en prommis på 1½ timme rikigt gött ikväll alltså...

över o ut jag börjar jobba om 5 timmar !

på tal om ingeting eller på tal om mitt försvunna lås...emma o jag e på gymmet vi e på väg därifrån jag lixom letar som en tok i väskan efter låset...nej inte där...kanske kvar i skåpet e ju inte första gången i sånna fall...men nej inte där heller...spårlöst väck lixom...tills jag får ett sms från emma "mie jag har ditt lås" du e för rolig emma :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: