Mie

2008-05-11
23:20:38

vart tog helgen vägen ?!
de e helt sjukt...o klockan e egentligen alldeles för mycke för att jag ska sitta här o filosofera men huvuvet behöver tömmas o de får ta den tid de behöver lixom sömn hamnar i prio långt ner läge...

fredag...sjukt mycke o göra på jobbet så telefonen ringer alldeles för tidigt...men 11.00 blir starttiden...men först en sväng till maxi mest för att handla de som måstes...kommer till jobbet jag gillar när vi e 3 livet blir enklare när de e sjukt mycke o göra...men allt rullar lixom på o jag har en praoelev...ja o bg spexar lite...men hela grejen e den att speedar man som tusan e man klar o utstämplad 3 minuter innan sluttid o då inklusive bildutskrifter :) på kapellgatan e de full bemanning på nästan alla balkonger man kan inte annat än o gilla läget...fest på tredje...kennelklubben på andra...o så vi me normalt jordgubbshäng på första :) personalmöte i lägenhet nummer 3...sen en liten kvällslunch me bg, emma o louise mys lixom...o eftersom våning 3 hade fest blir våning 1 också sugna på fest vilken härlig kombination...en helg som skulle bli vit förändras drastiskt till en ick vit helg...de e utgång vi hamnar på grand...lagom spexat :) banken funkar inte o bli överlyften på de e lixom vakter överallt...sängdax alldeles för sent...jag kammar hem noll vuxen poäng 3 timmars sömn o 9 timmars jobb e dålig kombination...

lördag...ny dag nya tag...lite feeling vill inte idag lixom me 7 smörgåstårtor o mycke frulle gör en lite oearbetsam...livet e hårt livet e på fantasi...de planeras brännbollsturnering mot subway...de kan bli en riktigt spexad grej ;) vi chillar läget...o ja ska på efterkalas efter en konfirmation i karlshamn...jag e allmänt social mot lillebror som hämar mig...ögonen e tunga...hamnar på ett dagis kan man ju säga...lugna gatan tills jag börjar spexa me farliga myror o studsmatta...jag blir pigg o som ett barn på nytt...

o kidsen e roliga...vi hoppar på studsmattan jag o en 8-åring o en på 6...jag påstås inte hoppa tillräckligt högt så att dom ska få flyga...okej jag ska inte skryta med att jag e nån hejare heller :)

kotte på 8 år: - va väger du ?!
mie: - va tror du ?!
kotte på 8 år: - *funderar* hmm...31 kg !
mie: - haha nej...de e ju lite mer än så...
kotte på 8 år: - 32...40...osv...
mie: - vad väger du om du tror att jag väger 31 kg ?!
kotte på 8 år: - 31 kg

okej de va inte den minsta 8-åringen men skulle vi vägt lika mycke ?!

kotte på 8 år: -men hur gammal e du da ?!
mie: - gissa !
kotte på 8 år: - 31 år

nej men schysta gatan...jag vet att jag e nämre medelåldern men att ja redan skulle va där ?! men jag gillar kidsen dom e roliga o säger de man inte förväntas höra :)


kusin 4 år : jag ha saknat dej...jag älskar dig !

efter spex me kidsen...hem till placet där päronen bor...där e de grillning på gång :) men kasson ja blir lite rädd när de e engångsgrillar ni har på gräsmattan :P en sväng me lite uno o allmänt chill hinns me...de ska lixom bli grillning o lite fest där i sommar...o inte o förglömma kristianstad ala kapellgatan kommer bjuda på mycke av den varan oxå :) kvällen lyder till hemfärd...mie kör för första gången päronens nya bil...de e fest oss louise ja hänger in o e allmänt segis...grannarna har fest o vi hälsar in oss varann :) kvällen slutar sent men inte med utgång...2 e klockan när mie ligger under täcket...ännu en idiotisk tid...för 3 timmars sömn o 9 timmars jobb...e ännu en gång dålig kombination...

Kommentar:

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2010-01-22 @ 10:16:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: