Mie

2008-11-14
22:02:53

fredag
idag fredag mycke jobb 4,45-15...övertiden bara rusar in på stämpelkortet...efter jobbet lite mer plugg helt enkelt jag känner mej som en student på halvtid o en arbetare på övertid...hur fan de nu går ihop...men de går o lite till! emma ja o therese tog oss till eko...emma skulle inhandla julgrejer...en tid på året vissa tycker e viktiga att pryda hemmet me både de ena o de andra...ja tänker framåt...jag tänkte januari o när skiten ska bort därför begränsar man antalet julkrams till minimalt! frågan e om granen ska upp...ska se om ja kan få julkänsla utan den...för då får de räcka me den rosa vi har i andra rummet :) jag kommer me en tandkräm från eko o e helt nöjd me de resultatet...

en sväng till jobbet för o fixa lite papper...o självklart har ja som alltid mycket att säga mina kollegor så dom får lyssna på lite snack från mej...jag snitsar upp till bankomaten för o ta ut lite euro...imorron bär de ju av till tyskland! en sväng på maxi me kosan o så va man hemma till plugget igen...

jag vet inte hur många fredagskvällar jag ägnat åt denna eviga skolan...men snart e de klart...o ja kommer läsa mer! allt för o bli lite smartar...

över o ut...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: