Mie

2008-11-23
22:35:47

helgen...tåg...bio...6-årskalas...sexparty o jobb
summa av kardemumma elle vad man säger...

fredag bestod i vanlig ordning utav jobb...emma o ja styr stället till en början...o ja vi fixar de alltid lika bra :) sen kommer elin o förgyller tillvaron på företaget...jag gör köttfärspajer helt enkelt...sen bär de av mot karlshamn...päronen hämtar i vanlig ordning...jag kan inte mer än o tacka o buga...där slapp ja o åka kollektivt...vi hamnar i päronens lya...men där vill ja inte fastna alltför länge...de sägs att de ska va halt ute o de sägs att ja kan somna när ja kör bil så därför totalvägrar mamma o låna ut bilen...jag hamnar på kollektivt men de funkar ju...karlskrona e målet...som på den gamla skoltiden...stress till tåget o mie hinner inte me de där me biljett...jag träffar räknare på tåget...inte bara träffar utan ja får konstant sällskap hela resan av dom...o jag får min biljett 2 kr billigare...ibland kan man tycka att man lyckas...de e bio ala james bond o lite kebab som gäller...jag som aldrig sett james bond innan e lite förvirrad men jag gillade läget :) o ja blir glad för de e ja som kör hem...en volvo o de e automatare shit sherlook...jag satte hellyset på E22an o bländade polisen...men man kan inte tänka på allt...shit bilen gick snabbt de va ju bara o klicka lite på gasen :) en hel mysigkväll lixom!

en sväng till akuten me brushan hinns ju oxå me...ibland har han ont i tassen så man får ju va e så kallat moraliskt stöd...inte för ja vet om ja va de...jag gillar ju o tragga va ja än e så de lyckas ja me i alla fall...dessvärre inte me nån i vit rock men ja klarar mej lixom :)

lördag bjuder på kvalletid me mamsen i city...för övrigt e de svinkallt...ja passar på o träffa kasson en sväng innan de va dax för 6-års kalas...min lilla stjärna e 6 år :) de e nått speciellt me dom kidsen som gör att hela jag blir glad...shit va jag blev attackerad av allihopa samtidigt...jag tycker de e sjukt kul o få leka lite ibland...

på födelsedagar diskuterar man alltid åldern av nån lustig anledning...hur gammal e du mie ?!

bella: - 13 ?
mie: - ooo nej ! mer !
bella: - 50 ?
milla: - 60 ?

okej tjejer jag e inte superungdomlig men för de så sätt mej inte i pensionärskategorin kids...

sen va de dax för alvin o gänget...den filmen måste ja ju se klart...de hanns inte me för de vankades fest på kapellgatan...sexparty va grejen...sen utgång på grand de va lagom galet de hela...

jobb söndagen till ära...en stum o en sjuk o en bakis o så linnea :) joda så att...ja ha vatt sjukt otaggad o mått som jag förtjänar hela dagen...o shit pommfritt jag tror jag hade feber nårra minuter...men jag tror att de börjar ordna upp sig nu...kvällen har bjudit på mys...maxi o inte o glömma den underbara tvätten...nu ska ja bara ta tag i lägenheten för imon ska dom ju tydligen har besiktning o då vill ju visa de vuxna intryck jag brukar visa :)

över o ut ! natten e deffenetivt kortare än dagen...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: