Mie

2008-11-02
18:49:58

naket på jobbet...
dagen söndag...o ja vaknar helt utvilad efter 10 timmars sömn...de händer ju inte allt för ofta...men när de händer då e de nog bra för hjärnan o sånna viktigheter...hamnar på jobbet kl.6...min arbetskollega johanna va redan på plats...de va trevligt...jag ha tabbat mej o krånglat me lås o grejer men man e ju inte mer än människa...de ha vatt spex på jobbet o mycket naturistiskt naken snack...ja vet inte alltid hur vi lyckas hamna på dom mest konstiga samtalsämnena men de e väl vi i ett nötskal...flum på hög nivå har de vatt idag...o 6 timmars jobb e snabbt slut lixom...

ikea me mamma väntar...tokmycke folk inte visste ja att de va jippo där...mamma påstår att de står i tidningen men ja som aldrig läser tidningen vet ju inget om sånt...där ser man vilken allmänbildning man missar...efter en vända på ikea där jag som bra anställd hittar en ny glasskiva till ett bord kör mot karlshamn...jag vill att mamma ska bli imponerad av att ja fortfarande hittar hem...hem till karlshamn lugn...o klipp me pappa o lägga upp byxor me mamma man e aldrig ledig...men man får ju ställa upp för de äldre :)

snart bär de av mot skåne igen...ny jobbvecka o så lixom !

4,45-13 imon o ja o emma ska bre 200 halvor elle nått sånt alltid så inspererande...praofri tiden e över...parvlen hittade mej på mobilen innan...jag blir nästan rädd man kanske ska kräva arbetstelefon...men hon verkade reko fick ja feelingen av i alla fall...

Kommentar:
#1: Lina

haha förlåt ;)

2008-11-02 @ 19:27:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: