Mie

2008-10-01
23:06:25

dagens tabbe !
jobb 6-15...den tiden e inte jag nånstans...4,45-13 gör mej lixom inte lika trött...måste få stressa lite för o vakna till lixom ! för en gångs skull vatt ganska chill på jobbet...o praon e ju ett guldkorn...ibland lyckas även vi ! men jag lyckas göra tabben själv...på nått sätt sitter ja uber koncentrerad i min skyltskrivning o varken ser kunder eller praoelever...där står elin i kassan o jobbar på...frågar mej helt plöstligt om inte praon ska fylla på lite mejeri o läsk...jo men självklart...frågar närmsta människa om hon vill fylla på lite mejeri o läsk...de e en kund...jag ber om ursäkt o kunden undrar om hon verkligen ser så ung ut...shit majbritt ibland e man ju i sin egen värld...

dagen som följer inte så mycke spex...ett åk me inlines så att man får sin dagliga motion...studerande...solning... idol...fotboll på olearys som jag va mycke intresserad av ;P

vi spexar o skicka till 118100...jag blir lite förvirrad när de först står fredrik o sen makabert..."vem fan e maka bert ?!" man ha ju inte 100 koll...

snart kanske man skulle inta sovläge...så att inte grönsakskylen behöver användas som sovplats...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: