Mie

2008-10-13
21:08:01

från min sida av verkligheten eller nått sånt...
joda så att livet rullar på som vanligt...jobb o sånt !

4,45-13 e tiden...chill i förmiddags tid...men lunchen vad händer shit pommfritt...de e lunch på hög nivå...men de blir bra lixom...jag glider hem o gör min vuxengöra...städa upp lite...de va verkligen de som behövdes ! tvätta 14-18...o sen va de dax o beställa mina nya ögon lixom...nu ska ja se som en normal...inte för ja märkt att ja ser för kasst men de lär väl märkas...men ännu en gång linserna e grejen...vi chillar på darins...driver oss till stadium träningen e grejen...tvättar lite till...flockar oss till maxi...o sen va de dax för gymmet o shit va ja svettades...de va otäckt de!

min dag mitt inlägg något drygt kan ja tro...

vem vet ja kankse har mer skriv o spexglädje sen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: