Mie

2008-10-03
16:42:35

fredag
en dag på jobbet...o nu e man därifrån...jag lever på helg imorron...11 timmars arbetsdag...ögonen står till höger o vänster...ikväll bär de av mot karlshamn...o imorron e de ullared me mamma...man e väl inte supertaggad eftersom de va ett besök där förra helgen oxå...men jag hoppas på att få va lite chaffis...120 i laglighet o jag gillar läget...

över o ut ja ska plugga hjärnet på tåget hem...om nu inte de e nåt intressant samtal jag råkar lyssna på...

nu står kosan här o leker kock o på menyn står de pannkakor alla barns favvis rätt...jag gillar oxå pannkakor :)

Kommentar:
#1: Cilla

Inte varit inne här på länge ska jag ärligt talat erkänna så jag har inte riktigt koll på vad du pluggar?

2008-10-06 @ 20:38:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: