Mie

2008-10-31
22:17:00

fredag!...o nu e de helg på riktigt riktigt!
shit de e verkligen helg på riktigt...minns inte senast jag va ledig en hel helg...de e lite sinnes men de ska faktiskt bli riktigt skönt...o förmodligen kommer ja inte sakna mitt jobb...bara mina hangs som gör jobbet till va de e :)

dagen började tidigt o nått blev fel i min tidsplanering...så de va lite stress där ett tag...allmänt väldigt mycke folk  idag...annars ha ja o emma haft en mycke trevlig dag på jobbet...inga indirekta uvn vill jag inte påstå...en massa bilder...helgens o åter helgens grejer...ledighet gör att man måste tänka framåt lixom...

efter jobbet hem o ta en välbehövlig powernap...me linserna i...ja orkade inte me o krångla me dom...emma o ja tog en traddis på darins...lite chillrundor i city o ja hittar en jacka bara sådär...de tackar vi för :) efter stadschill...bio me kosan...filmen va rallybrudar...jag ha blivit lite av en traditionell biotittare...bra film lixom...utan sovning man e väl nöjd me de resultatet!

efter de va de tankning o lite allmän körning o koll på kristianstad...parkera för att återuppta de hela...me en roadtrip på vänstra sidan av sverige...e man ledig så e man ledig...o vem har sagt att vila o sova e prio...tack men nej tack...sova kan man göra när man dör som ja brukar säga...

över o ut mina vänner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: