Mie

2008-10-14
21:28:11

i blåa sockiplast...
det känns som världens längsta tisdag o klockan e bara 21...ögonen hade säkerligen rekommenderat tidig sängdax...men innan 22 e emot alla mina principer...dagen började 7.32...o lägg då märket till att jag inte började jobba förrän 11...som egentligen e en 13-19 tid...då min sovmorron brukar vara till 11.57...jo ja tackar ja ambitösiteten e på en hög nivå nu lixom ! mitt huvve känner de...skallebangen ligger i mej o ja tror botemedlet heter sömn...

och varför då detta ?!

jo mie har vatt på observation i badhuset...med ett par blåa sociplast...dagens hetaste lixom! femteklassarna skulle ha simtest o där satt vi me anteckningsblocket i högsta hugg...de kallas studieobservation eller nått sånt...jag gillar o va ute på fält som dom så snyggt kallar de i högskolans värld...efter denna observation tog jag mig genast till förskolan i vä...chillade rundor me emmas mamma...o visst har jag nog fått mej en inblick i de hela...förskolan e en väldigt kul plats ! mer lärorikt än va ja trodde...kidsen e söta !

o efter att min hjärna va full av info parkerade ja emmas lilla åk...o tog mej till ett jobb där de va tokmycke o göra...o i den stilen har eftermiddagen hållt på...visserligen haft en prao...frågan e om de e till fördel elle nackdel...jag ska inte va elak men va tusan!

efter jobbet en prommis på 45 minuter...man försöker va aktiv för tusan! o så sätter man sig här o tänker att ja man får väl kolla om högskolelärarna som har lite eller vi kanske ska säga ingen koll på mitt namn...kompletteringsuppgifter på uppsatsen...ooo orka ! nej egentligen inte...men har man något val? nej egentligen inte där heller...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: