Mie

2008-10-27
22:33:29

i malmö...som e lite längre ner i skåne !
idag har de varit en mycke arbetsam dag med tonfiskklägg o sånt skit...snusk på tofflan lixom...men eftersom ja e vig som ett kylskåp...upp me foten i vasken så får elin assestera me vatten...allt e som ett teamworking lixom ! efter en dag på jobbet me mycke småungar va de dax o ta tåget...nånstans i tåget sitter min gamle polare kasson o där hittade ja henne :) efter bara en liten stund luktar de cigarettrök o tågkonduktören haffar en kvinna o frågar om hon rökt på toa...de hade hon mycke riktigt...helt sjukt ! kärringen påstår att hon inte åkt tåg på 5 år o kunde därför inte reglerna...som om man fick röka på toa för 5 år sen...trög minst sagt...ja o kasson gör malmö stad osäker...glider rundor...går vilse...o de e allmänt trevligt :)

vi tar ett tåg hem o där sitter vi jämte pensionärsparet som läser böcker...jag hoppar innan vi hamnar i blekinge...kasson får ha umgänge me pensionärena...vem hade tackat nej till de lixom ;)

nej nu e de tidig läggdax ikväll...utan powernap o mina ögon går dit dom vill...de ha vatt en toppdag i malmö tack för de ja !

tänkte att de skulle vatt lite bilder här men eftersom de segar så tack men nej tack jag återkommer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: