Mie

2008-10-16
22:23:26

maxi e grejen !
idag en dag med lite sovmorron till 5.22...befann mej inte på jobbet förrän 5,45...mycke beställningar o sånt krafs...jaja de e bara o ta lixom...annars ha ja o johanna chillat o jobbat på hårt :) o nu har ja nya praoproblem...o man e ju inte direkt förvånad...men jag har blivit sjukt hård...här ska de inte bara kunna passeras...det e som sagt frivilligt att ta egna beslut men var konsekvenserna hamnar e ju en annan del av historian...men jag säger de i slutänden e de ja som har makten över dom små liven...o då gör man inte som man vill! jag har ju som sagt blandat in skola o rektor innan...de e som ett projekt lixom...

som louise säger: - mie du ska bara bli 10 cm längre o 30 kg tyngre...

nej nej de e chill...jag ska va hård ändå lixom...

dagen har fokuserat på allas vår favorit affär maxi...jag o johanna bestämmer oss för en kollektiv handling på maxi...de va ju inte igår lixom...o nu när johanna me har eget hushåll e de ju inte mer än rätt att man driver rundor där inne...o sen va de dax o hänga på emma...kosan hade me ärenden där...louise me...ingen samlad trupp men 2 besök dagen till ära...

och jag måste säg att jag e sjukt irreterad på hela kristianstads högskolesystem...eller rättare sagt min ena lärare...som bara sjunker längre o längre ner...jag har ju aldrig träffat människan ändå e hon mindre omtyckt än nån annan! trångsynthet vill ja kalla de...man kan inte påstå att ett system e rätt när de finns fler...finns de någor som heter att lyssna på sina elever ?! antar att de inte gör de...finns de nått som heter att svar på mejl...de återstår o ser...läser man en internetbaserad distanskurs kan man väl inget annat än att läsa mejl...

just nu behöver ja en check lista...nej elin ingen sån ;) de e ett återstående projekt!

* observera flera kids !
* examinationsupg.3 ska bli klar...
* komplettringskitet...
* städning av ett stökigt hem...
* kolla in rean på hm elle de e ju 10%
* organisera för de ligger pengar o kort överallt...
* ringa optikern för bokning av linsträning...nu har de visst kommit ! shit ja ska kunna se som en normal...

bara för ja tänkte va ambitös nu så kommer ja inte riktigt på men de kommer...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: