Mie

2008-10-22
22:48:02

sova kan man typ göra när man dör...
för de e verkligen tidpunkt att prioretera bort...jobb idag o de verkar som om folket vill sätta sprätt på barnbidraget nu innan lönen kommer...men de fixar vi lixom...elin o ja kände att de va mer fokus på vår framtida underjordsvandring...de kommer att bli nått väldigt spexat...jag har stirrat rundor om källarnycklen...snart ska vi låna den o smyga rundor under marken...en ficklampa i handen o vi e redo! kanske hittar vi ett o annat lik de återstår o ser...men kommer de en kloakråtta e de fan vi som springer...kvällen kommer med all sannorlikhet avslutas med en skräckfilm allt för att göra helheten lixom...så mina vänner under krig e de jag i mina underjordspolare som hittar vägen...

efter jobbet va de dax för linsträning...e man seriös så e man...visst där skulle de pregas in i ögonen...eftersom jag sedan mycke liten ålder alltid haft problem me dom s k trånga tårkanalerna så va de ja som hade rinnande ögon när de skulle pregas in linser...efter ett besök oss farbror optikerna va de ja som fixade o sätt in o ta ut...o jissus vilken verklighet vi lever i...att världen gungar o att illamåendet e i närheten e ju nåt man får ta lixom...prövningen va när ja skulle hantera de hela själv...okej att vänsterögat höll på att få behålla sin lins men men de va fixt lixom...de kallas övning o de heter övning ger färdighet de tror ja på ! lite extra inryck på jobbet för emmas räkning o för övrigt har kvällen bestått av överviktiga barn med fokus på fysisk aktivitet...något stressad men mer i kvällen funkar inte...imon e de slut finsihen på 2 sidor...framsida...refrenslista o innehållsförteckning...varför hamnara allt alltid i slutänden ?!

o helgen e väl löst så bra den kan bli i jobbsyn...lördag 6-15 o söndag 6-18...inte för att jag inte tycker att man ska lära nya människor nya saker...men har man praoelever hela veckan tär de på lära ut feelingen...på helgerna vill man va fri från dagisverksamheten...de e väl därför de kallas helg i frihet eller nått...

nej sova kan man göra när man gör...men ja måste nog ta vara på nårra timmar i natt...

över o ut lixom :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: