Mie

2008-10-29
22:37:45

typ en helt vanlig onsdag
ännu en dag har passerat...dagens morgon började 11,57...skillnaden på morgon o morgon e ganska stor...de e jobb 13-19...emma parvlen har fått gå hem för hon va kass...så lina avancerade till fantasi...jag hade tänkt hinna hämta mina glasses innan jobbet...men eftersom linserna bråkade nått oerhört så fick de inte hinnas me...jag har kommit på att jag vet inte om jag ser så mycke bättre...eller så ha ja bara vant mig vid att världen är lite skarpare...inte nått större spex på jobbet...bara asdryga kunder som sitter 5 minuter över tiden...att jag vill sluta i tid ligger inte i deras hjärnor...o kassan får man ju inte börja räkna innan dörrarna e låsta...rånrisk o skit...ja e inte rädd...men man får väl tänka på företaget...

efter jobbet var tanken direkt gång till gymmet men eftersom ja glömmer hälften av kläderna hemma så e de bara pinna inom kapellgatan...sen hamnar ja på gymmet...en mil på cyllen...5 minuter skidor fan håll i kaggen så de gav ja upp...sen styrketräning men ja ha kommit på att ja inte behöver satsa så hårt på styrka eftersom jag inte äter så mycke proteiner kan ja ju ändå inte bygga nårra muskler...20 minuter på bandet...o ja hann me o läsa mej igenom de som skulles i boken...effektivitet helt enkelt :)

nu har klockan blivit för mycke bara för att så de e ja som avviker o väljer sängen istället för datorn...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: