Mie

2008-10-21
21:46:18

utbildad o sånna grejer !
dagen till ära va de dax för ännu en ubildning...denna gången var dock inte anticimex inblandade...de tackar vi för...dom har absolut för mycke teori i deras utbildning...dagen till ära tog vi emmas lilla bettan o tog oss till hanöhus...ja va fan de nu ligger...men de va tydligt skyltat o sånt även fast vi va lite förvirrade...kanske ska tillägga att ja va chaffis o ja gillar de :) elin va inte lika positiv till en början "rycker de så här så blir ja åksjuk..."lugn ja måste bara hitta kopplingens lugn sen går de galant...okej att jag inte behövt blinka i den skarpa kurvan...men de säkra före de osäkra...vi hamnade i fel hus men sen blev de bra...föreläsning by stockholmare o macktillverkning...hamnade me en dryg människa...va irreterad på mej innan vi ens börjat...men de e ju bara o strunta i...mackorna blev mycke bra!

efter hemkomst va de en sväng till maxi o långprommis me emma...ibland e ventilation o sånt bra...

trots att ja bara hann jobba 2 timmar idag lyckas man ändå träffa nån ny stjärna i skaran av kunder...de va min vän o kollega johanna som fick ta hand om kunden..."o så undrar ja va ni har kapprummet så att jag kan hänga av mej?" ofta man har kapprum på ett cafè sjöbeck rekommenderar stolen som avhängare..."jaha du menar att ja kan hänga den runt stolen?" människan satt totalt stelryggad o torkade sig lite lätt runt munnen...lite uv kan ja tro...

o dagens innehåll e inte slut...jag ha fått nytt elementfilter...men hur ska ja veta va de e...o dessutom veta va de sitter...nej då e de tur att kosan har koll på sånna tekniska saker...jag förstår inte hur man kan veta sånt...de ha man lixom aldrig blivit informerad om...

o förresten nu e ja godkänd efter min komplettering...de tackar vi för! trots att jag inte ändrade särskilt mycke...men de e väl mer en princip att försöka sätta dit lite elever lixom...

Kommentar:
#1: louise

jodå mie- de blev vi informerade om. kom en lapp i brevlådan för typ 1 månad sen. men den slängde du kanske direkt? :)

2008-10-27 @ 18:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: