Mie

2008-10-12
22:10:05

varför e du så glad ? hmm...de e ju söndag !
normalt att man gillar söndagar...förmodligen inte...egentligen inte jag heller men just nu spelar veckodagarna mindre roll...jobb närsom lixom...helgen har passerat och som vanligt har man inte riktigt hängt me...men de har verkligen vatt de 2 lugnaste dagarna i historien så de ha mer elle mindre vatt chill som gällt...18 timmars jobb o man e glad när de skramlar in lixom...gårdagen va inte normal...den va vit o den va ensam me flightplan...men shit vilken bra film varför har ja inte sett den innan ?!

o som de flesta säkert redan uppfattat så e min lilla vän inne på lagning...han har problem me högtalaren...o ja e djupt bekymrad...siemensen ja fick låna va från 18oo-frös ihjäl...o LGn som ja har e ju en meny på 6 ikoner...utan kamera o andra förnödenheter...ja man kan ju bara tänka sig hur min verklighet ser ut just nu...men om 2-4 veckor e jag på mina riktiga ben igen...o telefonen jag har nu kan ju väcka döda när de e dax för väckning shit...den andra tar de lite lugnt i alla fall här får man värsta livet me en gång...

så idag flög ja väl mer elle mindre upp...chill på jobbet så de ha fixats me musik o andra härligheter...o ja ha väl gjort månadens spextabbe...eftersom vi nästintill alltid får selebert besök av sally o de e lunch på gång...tänkte ja spexa till de me lite pasta till pajen...misstag! sally blev glad "oo pasta ojoj"...men nästa kund som kommer in blir helt imponerad av pastan till pajen "o herregud kan man få pasta till paj ?!" johanna kan inte hålla sig o bryter men säger att om man vill kan man de...jag får hoppas att detta inte blir nån vanegrej lixom...undra va bossen skulle säg om de...tur att pasta e en billig råvara i alla fall...

jag e djupt bekymrad när nya människor i huset tar sig friheten att boka min...ja faktiskt min 18-22 tvättid på söndagar...vilket innebär att jag tvättar imorrron 14-18 o får gå runt me fula tröjor 3 dagar i rad...livet e hårt som vuxen ibland....men eftermiddagen har varit i motionens tecken verkligen bra ! inlines full runda...lång lång runda me emma o en sväng me louise...jag gillar mer när de rör på sig än står still...jag har överaktivitet i kroppen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: