Mie

2008-09-17
19:48:59

gårdagen bjöd på 5 smörgåstårtor o en sväng i malmö !
gårdagen...4.45 jobb...jag o emma allmänt mycke o göra...som de typ e alltid nu förtiden...landgångar o smörgåstårtor verka ju för tusan halva kristianstad fått dille på...så jag satte igång me dom 5 smörgåstårtorna...varav en vegetarisk...eftersom man e lite improvisativ gjorde vi vår egna mimosallad...getrud gillade den typ grädde o fruktcoctail...yeye allt kan ju inte smaka mat ! efter gott sammarbete me min vän emma så va de ja som hann me tåget 14,23...elle de va precis...stressad som man e kommer man till stationen 5 minuter innan tåget ska gå...o varför ska inte den där förbannade biljettautomaten krångla...inte bara den ena utan båda...man kan inte missa ett tåg för att man inte kan köpa biljett...nej ja får springa fram till chaffisen o berätta läget...han e schyst o ja får köpa min biljett på tåget ! eftersom leg o allt ska visas e de ja som numera e vuxen...de e mitt nya ja ska åka på vuxen nu för tiden ha ja tänkt :)

väl framme i malmö e man ju alltid lika förvirrad o kolla rundor...shoppingensuget e ju inte dirre på topp...mest stressad över situationen över att måste hitta olika saker...men men de löste sig lite i alla fall :) sen va de träff me brucshan som fyllde gammal o hans polare macce...de blev käk o grejer...dom tycker att ja pratar på tok för mycke...de tycker inte jag ! de e ju mycke viktigheter som ramlar ur denna mun...vi tog taxi ut till turn of towers elle va de nu hette...de där höga huset i alla fall...jag får rundtur i ett husbygge...besöka sunkiga toaletter...spela yatzy i en byggbod...livet i olyx helt enkelt...jag e oönskad i boden...pga min fömåga att prata...men ut de får ja inte för där ute döljer sig hemskheter påstod grabbarna...tur att macke kom så ja fick bo i lyx istället...vi åkte till lund de e ju me ganska spexat :) försöker ringa till hitta o kolla upp tidsavstånd men dom va ju tappade på de företaget så de blev en gissningslek...upp tidigt 5,47...tåget 6,42...jag åker express till stationen lika bra annars hade ja bara hamnat vilse...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: