Mie

2008-09-30
00:03:05

jag bjuder på lite nostalgi




nostalgi bara för att...snart 2 år sen ja fotplantad mej i denna stad...shit majbritt säger ja bara...jag vet inte om ja ska säg att tiden gått fort eller sakta...men de e de sista jag ångrar att jag gjorde...kunde inte hittat ett bättre ställe att bo på grannarna o hela kapellgatan e grejen...fantasi på nått sätt blir man lite säkrare...för längesen va ja en klenskit som inte sa så mycke om de ena o de andra...de handlar om att lära sig...o de kan ja ju inte tacka nårra andra för än mina sköna hangs...man måste lära sig o uppskatta det man har istället för att bara jaga nytt hela tiden...helt plötsligt står man där o då va de värre än innan...nej nu får ja sluta kan inte bli så här djup på kvällstid...sängen väntar...visserligen e den tom...men de e sånt man får ta...

Kommentarer:
#1: Emme

Ung&Klok!

2008-09-30 @ 08:24:04
#2: Cilla

Hu Mie! Va har hänt? Men jag tar fast på ditt uttryck "Man måste lära sig o uppskatta det man har istället för att bara jaga nytt hela tiden..." Så jäkla klokt! Skriver ner i min klokbok

2008-10-06 @ 20:41:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: