Mie

2008-09-01
21:54:24

på maxi: situation loka !
jag o min granne kosan e på maxi...de e nån form av nöje vi har ibland...jag pantar för att jag e en miljövän...o nu när jag skrev att jag pantade kom ja på att ja glömde lämna pantkvittot i kassan...jaja de va ju inte sista gången man va på maxi...men de kunde ju blivit...jag va på jakt efter små lokaflaskor i förpackning...eftersom jag e något mycke lite kortare än kosan tittar hon på mig när jag försöker ta mig kraft att ta ner flaskorna o blicken talade för att hon inte trodde att jag skulle klara av de hela...så kosan får ta tag i de...men längst e inte alltid smidigast...förpackning går i sönder o flaskor flyger på kosan...över golvet...kring andra kunders vagn...jag kollar mig snabbt omkring o upptäcker att nej jag ser ingen personal...snabbt upp me skiten på hyllorna o låtsas som om inget hänt...maxi kommer i framtiden bli ett besökmål för oss igen :)

jag säger som eddie; jag gillar maski...min mamma gillar maski...o min pappa gillar maski !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: