Mie

2008-09-14
22:34:38

söndagar e inte officellt ledigt...
...nej för de e mer regel än undantag att man jobbar...vilket egentligen e piss för de finns så många lediga människor som framför allt på eftermiddagen verkar vara lika rastlösa o ska iväg o fika o dona ! ska de va så sak de va 6-15 tid...9-18 e ja mycke negativ till !

lördagen bjöd oxå på jobb 8-18...de har helt enkelt vatt dödens helg ! tack men nej tack...inte så mycke spex igår på jobbet jag hade mest en "vill verkligen inte vara på jobbet" dag...men som vanligt när de handlar om mej o mina kollegor kommer ett mycke intressant samtalsämne upp...de e verkligen nått som alla verkar intresserade av...utbyta erfarenheter kan man oxå kalla de...vi slår ju inget dirre rekord...men de kan ju inte tänkas heller när man har pensionärs paret som handlar sina saker i 4 omgångar när man bara har en kvart kvar till stäning ! men vi kommer därifrån o e mycke glad för de...

kvällen bjuder på inflyttningsfest@dessans place ! men först iordning görning oss axhem...o eftersom jag själv tycker de e drygt när de tar sån tid så lägger ja mej ner o tar en powernap istället...vi hamnar på banken...jag försvinner ett tag o de blir ett hallå...men va tusan ja sprang ju bara ut en sväng...mie klarar sig i alla lägen...inget o oroa sig för lixom ! på hemvägen hittar vi en grabb som storgråter vid kanalen...ricky o hans polare får psykologsnacka me grabben han går upp till bussarna i alla fall...jag chillar hem till mej !

när ja vaknade imorse så skulle ja lika gärna kunna gå o dö...första känslan bajs ! men efter ett tag ordnar de upp sig där uppe...de ha faktiskt gått ovanligt fort på jobbet...sara, johanna, emma o ja...johanna e expert på allt onödigt vetande...men de e så jäklar intressant...hon påstår själv att hon inte kan saker om kungar o sånt...men vill man veta de frågar man ju bara nån som extremt allmänbildad...

situation spex med sally ! som vi väntat på ankommer sally när ja, emma o johanna jobbar...emma gillar inte ritkigt våra skämt men ja o johanna kan inte bara sluta me de hela...eftersom autwitch bananer va borta testade vi lägga nått annat på brickan...fick bli en vicks halstablett...

sally upptäcker efter att hon skulle ta upp besticken vad hon fått...

sally: - ooo ja fick en sån vicks ?!
johanna: - ojda oj...vill du inte ha den ?!
sally: - jo jo !

lite internt e de hela man ska helst va på plats lixom...

o mitt studerande jag fattar ingenting just nu...fick mejla läraren hoppas inte mitt mejl ger henne ett kasst intryck av mej som elev...man kanske hamnar i kategorin...inte direkt överbegåvade...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: