Mie

2009-04-16
22:33:40

bara för att...
lånade av bg mest för att jag egentligen ska sova...

Lovar du att vara ärlig?
självklart!

Du heter: Mie kalla mig Mie

Smeknamn: lillen, misen, babybird, lill-chefen! kalla mig va ni vill egentligen :)
Har du något utländskt påbrå? nej de känns som att hela jag e svensk...men vad vet ja?!
Låt som när du är ledsen sörjer till? jag sörjer inte så ofta så ja ha ingen speciell låt för sånt...

Beroende av: mitt jobb jag vet de e skumt...mina hangs!

Vad tror folk om dig? bg säger att folk tror inte att jag e normal ibland...
Vad får du oftast komplimanger för? jag vet inte riktigt...

Brukar du skratta för dig själv? ja o de känns som man e lite psyko...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag fick stänga av! det är helt galet!"

Var bor du? på dom finare kvarteren dvs östermalm :)

Trivs du där: om jag gör!

Äger du några converse: absolut...ett par som har orginalfärg vit men de e ju ingen praktisk färg för en som mig!
Sprit, cider, vin eller öl: cidet absolut...öl händer o vin e jag på upplärning :)

Brukar du bli för full: på nått sätt så tror jag aldrig de när jag e i mitt esse...men de e fan snapsen!

Vad har du för mobil operatör: telenorx3

Är du allergisk emot något: ja popcorn, maom, körsbär o plommon slinker inte ner lixom!

Nästa mål i ditt liv: att komma på vad jag ska göra...

Hur svarar du i mobilen: howdi...hejsan...om de ska va riktigt fint så presenterar jag mig!

Vem ringde du senast? mamma

Antal timmar sömn inatt: 3...men man e sjukt pigg efter de!

Brukar du komma i tid: faktiskt...händer att jag e lite tidig ibland till o med!

När mår du bra: egentligen nästan alltid...

När blev du fotad senast: igår kan de nog vatt...e man känd så e man;)

Hur känner du dig nu: trött egentligen...men kroppen vill inte krypa under täcket...

Vanligaste färg på dina kläder: svart...

Vad tycker du om fötter: nej defenetivt inte!

Vad saknar du: kidsen...o att hinna med det man vill...12 timmar till på dygnet tack!

Hade du en bra kväll igår: absolut :)

Favorit dryck på morgonen: jag dricker inte på morgonen...

Rakar du benen: jajamen...

När brukar du oftast gå och lägga dig: alldeles för sent!

Är du blyg? nej jag tror inte jag anses som det...

Sysslar du med någon idrott: nej jag försöker biffa på gymmet...

Vill du hellre ha mail än brev: mejl e lite segt eftersom jag aldrig kollar den...men brev känns snigel!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: varför inte?!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle spelat uno...varför inte säger jag ;)

Är du nöjd med ditt liv: man ska inte klaga säger jag!
Är du bortskämd: nej de vill jag inte tro...

Vad gör du i morgon: jobbar o åker förmidligen till malmö...

Vad är det värsta du vet? sånt som gör att andra människor inte mår bra...

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? nej sånt tycker jag inte om att kommentera...

Vad längtar du till? gotland 2oo9! sommar...alla grillfester!

Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut!

Vad använder du för shampoo? jag är en sån bytare så nu tror ja de e gliss!

Vad är det finaste du fått? kidsen :) o turen att träffa alla hangsen :)

En speciell dag du minns: läskigt nog dök dagen upp när jag svimmade o slog huvudet i badkaret...skumt!

Hur gammal är du: 22 år! tro de eller ej?!

Tycker du om någon just nu: de e väl klart!

Om fem månader: september har jag förhoppningsvis kommit lite längre i min komma på vad som händer i livet fråga!

Gröna eller röda äppeln: royal gala säger jag!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: då e jag själv...

Gillar du golf: minigolf e ju rätt spexat!

Vilken tid gick du upp idag: 4,12 eller snooze till 4,17!

Har du sovit i din egna säng inatt: yes!

Har du strumpor på dig nu: nee precis duschat så de känns lite väl ambitöst!

Är det okej att gråta: självklart...de e bra o kunna visa känslor...sen finns de ju gränser som i alla lägen...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag vet faktiskt inte...

Bär du glasögon eller linser: linser e mitt projekt men eftersom mina ögon bara krånglar så vet jag inte...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej eller jag gillar de...

Har du piercing: nee hade hål i öronen men höll på o svimma av de...

Vill du gifta dig: spelar ingen roll...
Vill du ha barn: de vill jag o de ska jag ha me!

Solar du ofta: dyker väl in i lådan nån gång i veckan....

Är du bra på att laga mat: tacopajer 295 grader...nej jag skulle inte vilja påstå de...

Är du flygrädd: nej jag känner att de e rätt kul o flyga :)

Hur vig är du: som ett kylskåp säger elin!

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten e ju bäst...

Tror du på ett liv efter döden: hmm svårt...

Tycker du om sushi: de e ett projekt o testa innan jag dör....

Vad äter du helst när du ser på film: ingenting...

Har du tandläkarskräck: nej men när man började här i skåne fick jag nästan de...

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska egentligen...men jag börjar på morgonen ändå...

Vilken ögonfärg har du: blå!

Biter du på naglarna: ne...

Röker du: aldrig!

Hur ofta tränar/motionerar du: så ofta jag hinner :)

Kommentar:
#1: Cilla

Har du linser?

2009-04-28 @ 21:19:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: