Mie

2009-04-22
22:56:15

en lista mest för att...
Klädsel
Vad har du på dig idag:
mina baggy o jobbtröja...
Vad använder du just nu för skor: brukar ju inte normalt sett ha skor när jag sitter vid datorn...men annars ha ja fått köra skate för min fot har ju för tusan blåsor! aj som fan!
Favoritfärg på kläder: slappt...tacka vet jag baggy :)

Senaste person som
Sov i din säng:
jag själv...
Du pratade med: emma :)
Du delade en drink med: kan ha vatt jonna men vi fick ju en varsin!
Du gick på bio med: hmm...minnet e sjukt kass men tro de va emma, frida, wayne på en shopoholic...
Du gick på stan med: när gick jag på stan senast...minnesförlust!
Skällde på dig: inte direkt till mig men de måste vatt chefen...

Senaste
Låt du hörde:
reklamen till nån glass på tv...
Film du såg: 5 minuter på another cinderella story...
Mat du åt: tekaka !
Kram: de va nog P:et innan vi skulle ut o gå...
Fest: de va i lördags kassons 22-årsfest!
Känslan: shit va trött jag e...
Ilska: va no längesen...
Resa: de va nog kreta i somras :)
Glädje: måste varit tuva stjärnskottet :)
Dröm: hjälp de va nog i förgår jag trodde jag va där jag inte vill va...
Boken du läste: jissus bok?! läser knappt aldrig böcker...
Personen du träffade:emma:)
Personen du pratade i telefon med: louise va de nog :)
Personen du fick sms av: min granne :)
Gången du åt en 7-eleven korv: jag har nog aldrig ätit korv där...
Gången du var utomhus: innan för nån timme sen...
Gången du sov: hela eftermiddagen!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: herrejissus va nog några månader sen...
Saken du köpte:
pärondryck på maxi :)

Om dig

Namn: Mie
Ålder: 22
Smeknamn: Mie...räkan...fågelungen...piggen...lillen
Syskon: 2 storebror o snart 5 knattar till de :)
Sysselsättning: jobbar...o försöker va e bra student...häng me hangsen o fest på de!
Bra egenskaper: hmm vet inte rikigt...min "chef" grej på jobbet kanske...
Dåliga egenskaper: svårt o säga nej...
Linje/klass: hvk af champman gymnasiet i karlskrona de va 3-års sen de!
Hårfärg: mörk...
Ögonfärg: blåa
Skostorlek: 36-37

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: