Mie

2009-04-13
22:06:33

påsk de handlar om jesus sägs de...
o de e därför jag inte tror på påsken...sanningen är väl egentligen den att det är ännu en anledning till att festa många dagar i rad o äta julbord...för en dödlig svensson som mig så innebär påsken bara jobb...röda dagar e ju verkligen en topp på lönen eller inte...

de ha i alla fall varit fullt upp i vanlig ordning...fredagen bjöd på miss li o jag säger bara oh boy you make me feel...o man blir ju inte förvånad över att jag blinkar tungt...har ju somnat på konsert förr ju...simple plan hultsfred 2oo8 står mie o sover mot ett stängsel då jag inte fixar o stå mitt i...ja e som en dominobricka bara ramlar...allmän bra chill på kvällen...med lördag lyser ledigheten men sovmorron kan man ju se i stjärnorna efter...de va dax för utflykt ala päronen o då ska man åka tidigt...

kvällen bjuder på förfest på landet...de e grillning o spex! planen va björket-joddla med siv ala hässleholm...jag får bad feeling innan vi ens e på plats...men planen va ju björket så så blev de...efter en stund i vimlet ringer jag 118 100 o frågar om tågtider...jäkla bra de där! jag o helle åker till stationen väntar på kebaben o åker tåg till kristianstad...de va ju en annorlunda grej sen e de fyllemat på bk...o in i bingen! klockan e 3 o mie ska jobba klockan 6...man säger bara tack för att jag hann sova i alla fall :)

riktigt speedad dag på jobbet...o sjöbeck lär sig nya ord :) galen dag vill jag säga...sen vaknas de kalas...de e spex med alla mina kids! de ha vatt på påsk o påskharen hade gömt ägg...letning! o sen va de kurragömma o grejor mie e som barn på nytt :) myskväll o sen va de dax för ännu en jobbdag 9-18...påsken har tagit ut sin rätt på denna kropp!

över o ut!





Kommentar:
#1: Emme

Aaa så söta

2009-04-14 @ 01:02:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: