Mie

2009-08-14
23:44:51

det snurrar i min skalle...
oo de e inte nån alkoholik denna fredagskväll...de får vänta tills imon...nej de e bara allmänt snurrigt helt enkelt!

dagen till ära har jag varit på företaget 6-15...men eftersom jag gillar mina kollegor så mycke va ja tvungen o stanna en timme för att endast få lyssna o tragga lite...de e de gamla vanliga de händer inte så mycke på jobbet...men de e då de e tur att man har kollegor som underhåller...tänker efter e man sjukt tacksam för alla bra människor som finns runt omkring en...

jag o bg har vatt fullt seriösa med festförberedelser...vi har hämtat bord o stolar...o bytt bromsgrejor i bilen man kan säga att vi vatt sjukt ambitösa...o så ha vi träffat unge herrn victor 3 år...

- var bor mie, victor?
- i vinslöv!

- men victor var bor du?
- jag bor ju här!

allt e fixat inför morgondagens festligheter borta i näsby! jag tror på galen fest helt enkelt...här finns inga hämningar o allt vad klockan 24.00 gränser heter är helt raderade...vilket betyder att mie e ledig på söndag läs de 1,2 o 3 gånger! men ska på dop istället så jag vet inte riktigt om de e så mycket mer spännande o sitta o svettas med jesus o hans lärljungar...men de blir ju spex med kidsen efteråt så faster mie får va glad o spexad ändå...om de skulle svikta får jag väl ta min berömda bakiskur...2 alvedon, 1 ipreen o 50 cl cola...kan redan intar klockan.6 på morgonen om så skulle behövas!

som jag alltid ha sagt hellre hör man en jobbig sanning än o gå o vänta på den!

över o ut vänner ni e bra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: