Mie

2009-08-17
23:07:37

en galen helg med plåsterfest, dop o ja vet inte vad!
...dagen till ära måste jag börja med o gnälla över min bakvända nackspärr...de e lixom i halssenorna som de gör ont o gör att man ser lika stel ut som en 90-åring...jag hoppas de repar sig själv...de känns som de går nåt virus från toppen till botten så jag bara vänta på vad som komma skall...ett bra sätt hade vatt om de inte vatt nån form av sjuklingskänningar...eller så bryter skiten ut så att man kan bli normal nån gång...

helgen har varit på topp!

lördagen började på jobbet 6-12...o så lite tårtbakning på de! de e bg vår vän som skulle firas med både inflytt o åldershöjning...joda så att nu e bg me 20 :) vi började i vanlig ordning på kapellgatan ett självklart ställe för fest! vidare mot sara där vi tog oss en förstänkare! jag o elin va taxi elle nej elin va taxi...sen anlände vi till fest :) de va presenter...de va spex...de va snapsar...plåster o gitarrer...helt klart lyckat!



vidare mot min nästan granne mange...där vi mellanlandade innan vi hamnade på grannfest i huset...man behöver inte va orolig att de inte e fest på kapellgatan för här e de alltid nån som håller igång :) in vidare mot harrys! men jag e för tusan rädd för de stället...gamla människor...nej de fick bli lite subway innan jag landade på kapellgatan!



missade tydligen efterfesten på andra våningen...men jag skulle ju på dop så då e de väl bäst man e i skicket när man ska träffa jesus o lärljungarna! amanda o alla andra barnen skötte sig förträffligt även jag :) vi hade lite kurragömma lekar o annat spex! o så va de de här med ålderfrågan...

- hur gammal tror du att jag är?!
- hmm...alltså nu måste du va ärlig...
- alltid!
- hmm jag tror du e 16 år...
- hehe nej 22!
- VA?!




när de e lite komplicerat o man inte vet vilket håll man ska...då e de bra att man har ett paket plåster!
nej men tur att man har alla bra kollegor, bekantta o vänner :)

över o ut! tack för en toppad helg :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: