Mie

2009-08-09
22:45:33

en lista...mest för att!

En lista

Matvanor:
Bästa maträtt? måste säga min gotlandsfavorit nachostallrik!

Bästa dryck? ramlösa mango...framför allt dagen efter...

Hat dryck och maträtt? jag e väl inte så hatande de e bara mycke jag inte tycker om!

Bästa alkoholdryck? cider kaktus/lime eller om de e mandarin/chili

Använder du smör på smörgås?nej jag säger smör e överskattat!

Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? choklad

Favoritglass?
jag måste nästan säga vår egen glass på fantasi...ottos päron med mjölkchoklad e fin me!


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
jag köper de jag behöver o vill ha...så de e olika!
Har du mer skor än kläder? nej men man kan tro de e en tusenfoting som bor här...
Favoritplagg? jeans o linne!
Hatplagg? jag fixar ju inte sånt där med indianpärlor o skit!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
jobbar@fantasi
Vad vill du bli? kan inte nån säg det till mig?!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
om eller om de e jobbet vet jag inte men kollegorna e toppen!
Är lönen viktigast?
absolut inte! de e kollegorna :)

Boende:
Lägenhet eller hus?
lägenhet 43 kvm
Framtidsplaner med boende? låter som ja e helt tafatt men jag har inga sånna planer!
Litet eller jätte stort? lagom man blir ju rädd om man bor i ett för stort hus!
Drömboende? hmm...där allt e som jag vill ha de!
Landet eller mitt i stan? mitt i stan...jag e inte landmänniska!
Mysigt eller sterilt? mysigt i en stilrentouch

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nee...men syskonbarn <3
Är otrohet okej? absolut inte!
Älskar du någon? starkt ord säger jag...och man kan göra det på olika sätt...
Betyder familjen mycket för dig? absolut men mina hangs oxå!
Är du lojal? om det betyder att man kan lita på mig så ja!
Tycker du om att dricka dig full? nej inte i syfte att bli full...o lagom e väl alltid bäst :)
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafest som avslutas på krogen brukar va fint!

 

 




lev livet du lever bara en gång

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: