Mie

2009-08-23
20:47:18

en spexad fest...bula i pannan o 338 foton!
gårdagens fest va i vanlig ordning spexad! mycket foton extremt mycke bilder blev de...lite kortlek o allmänt fest bara! synd bara att mitt minne inte alltid riktigt hänger me...de känns som de finns en del luckor...men som sagt de händer ju utan alkohol oxå...utgången blev t-baren vilket jag inte va helt nöjd med de stället e ju inte direkt nån hit...ligger helt fel o de e bara allmänt nej jag gillar inte de! på vägen dit vet jag inte vad som flög i mig men ja slog pannan i skyltfönster o lyktstolpar...så nu ha man en bula o ont...som om inte jag hade nog krämpor som de redan va...de e en ren fototurnè inne på t-baren...jag blir dock inte långvarig nån timme elle så sen kände jag att de va dax o spexa vidare!

banken o hälsa på bg o co...sen i vanlig ordning en crispy chicken...ja jag tror man bli mer människa dagen efter...vid 3 elle nåt faller väl ögonen i sömn elle nåt...2½ timme senare ringer klockan...dax o gå till jobbet...bara 6 timmars pass så de va ju en lätt överlevnadsgrej! en liten bakiskur o ännu mer ont i pannan...ett blåmärke har framstått på mitt knä efter mitt fall i bageriet...e de samma procidur för pannan ja då lär de bli ett blåmärke där me...

annars ha de varit fotboll får gratulera emma till vinsten 3-1 :) kvällen tillbringas med min underbara tvätt...fan vad jag inte ville tvätta idag...men jag kommer tacka mig själv imon när eftermiddagen lär bli en powernap...

nehe vänner över o ut...förresten litet urval av bilder på facebook!






tack för en kul helg vänner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: