Mie

2009-08-28
22:32:21

...
Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick träffa alla bra människor som jag gillar :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: stod förmodligen i kassan...kanske sålde jag en frulle...
Vad gjorde du för 15 min sedan: hmm...facebook kanske...
Det sista du sa högt:  hejdå...tror ja
Det senaste någon sa till dig: hejdå...de tror ja me...
Vad har du druckit idag: ramlösa kaktus de e fint de!
Vad var det senaste du åt: kyllingsallad från jubbet :) fredaglyx eller nåt!
Vad var det senaste du köpte: ny duschslang den andra levde fan sitt eget liv...
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä...inte så snyggt!
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt så då kan jag inte se vädret...
Godaste glassmaken: päron mjölkchoklad...måste säga smörkola från jobbet!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ingen omöjlighet!
Sover du tungt: ibland,,,de beror på vad som snurrar i skallen...
Drömmer du mardrömmar: faktiskt väldigt sällan jag sover mest bara...
Trivs du med ditt jobb: om...eller framför allt med mina kollegor :)
Favoritklädsel: chillkläder! man kan tro att de e arbetskläderna eftersom jag fortfarande ha tröjan på mig...
Favoritlåt just nu: about you now...fire burning!
Vad ser du om du tittar till höger: hade de inte vatt mörkt hade de väl vatt en hund så många hundar som vistas på den grädmattan...nästintill skyddsdräkt för o gå ut där i gräset...
Vad gör dig glad just nu: att jag e ledig i helgen...händer inte så ofta men när de händer e man glad :)
Vad ska du göra härnäst: tror de blir in i bingen...
Höger eller vänsterhänt: höger!
Humör just nu: skallevärk o trötthet...så ja e nog ganska dryg!
Favoritgodis: choklad...
Kläder just nu: baggy o jobbtröjan...
Sommarplaner: de e långt kvar men ja o sjöbeck ska till nått najs solställe!
Hur många kuddar sover du med: 8 eller dom e där ibland används ingen...
Spelar du något instrument: nej för tusan...jag fick knappt godkänt i musik för tusan!
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska egentligen men den ekvationen passar inte med mitt jobb...
Vad är viktigast för dig: dom som betyder...
Är du kittlig: ja men man kan säga att de e en hemlis!
Snarkar du: nåt oväsen för jag...de har ja hört!
Stjärntecken: vädur...
Äckligaste insekten: hade orm vatt en insekt...annars kryp i övrigt!
Stökigt eller välstädat: städat så de ser snyggt ut...man borde skaffa sig en självgående dammsugare...
Längtar du mest efter just nu: hmm...svårt men jag tror jag längtar efter svar på frågor jag undrar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: